Οφέλη και μειονεκτήματα του άλατος στην αρτηριακή πίεση
Οφέλη του ιωδιωμένου άλατος
Το άλας έχει αποκτήσει πρόσφατα την πολύ κακή φήμη δεδομένου ότι έχει επιπτώσεις στην αρτηριακή πίεση μιας κακής μορφής. Αλλά μια επιλογή υπάρχει που είναι το ιωδιωμένο άλας. Αυτό το άλας είναι πολύ σημαντικό στην παραγωγή της ορμόνης tiroidea, η οποία είναι ουσιαστική για την εγκεφαλική ανάπτυξη των παιδιών.
Να καταναλώσει το άλας είναι ουσιαστική για την καλή υγεία. Οι ενήλικοι με τις καλές συνήθειες καταναλώνουν τις στάσεις άλατος και ύδατος για να αντικαταστήσουν την απώλεια ποσού της ημέρας και για να λάβει μια διατροφή που παρέχει στο ικανοποιητικό ποσό σε τους τις σημαντικές θρεπτικές ουσίες.
Η αμερικανική ένωση της καρδιάς παρατηρεί τους ενήλικους ανθρώπους σε τους για να μην καταναλώσει περισσότερα από 2.400 χιλιοστόγραμμα του νατρίου στην ημέρα. Αυτό είναι περίπου 1 κουταλάκι του γλυκού εσείς του άλατος. Ενιαίος σκέφτεται οποιο δήποτε άλας πρέπει σας να τσιμπήσει τη συμπάθεια, τα αεριώδη ποτά περιέχουν ακόμη και το νάτριο και δεν το παρατηρείτε ποτέ.
Η αλήθεια στο ιωδιωμένο άλας
Το άλας που έχουν στην κουζίνα σας ιωδιώνεται; Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους όχι αυτό sabe.es έτσι ώστε παίρνουν το πρώτο άλας που βλέπουνε στην υπεραγορά.
Η ανεπάρκεια ιωδίου υπάρχει μια αποκαλούμενη ασθένεια «» είναι ένα πολύ σοβαρό θέμα. Το ιώδιο είναι ένα ουσιαστικό μετάλλευμα στην παραγωγή ορμονών. Μια ανεπάρκεια ιωδίου στη διατροφή μιας έγκυου γυναίκας μπορεί να προκαλέσει στον εγκέφαλο του εμβρύου μια φυσική και διανοητική καθυστέρηση. Η ανεπάρκεια ιωδίου κατά τη διάρκεια της παιδικής ηλικίας μπορεί να προκαλέσει μια ανώμαλη ανάπτυξη του εγκεφάλου και να προκαλέσει επίσης τη διανοητική ζημία.
Ο εγκέφαλος είναι το πιό ευαίσθητο όργανο. Η ανεπάρκεια ιωδίου δεν κάνει τους ηλίθιους ανθρώπους, αλλά κάνει λιγότερο ευφυής να πει τους εμπειρογνώμονες. Στις Ηνωμένες Πολιτείες αυτή η ανεπάρκεια είναι η πιό κοινόη στις γυναίκες από τους άνδρες επίσης κοινός στις έγκυες και εφηβικές γυναίκες. Η ανεπάρκεια ιωδίου θεωρείται πρόβλημα στις χώρες του «τρίτου κόσμου».
Το ιωδιωμένο άλας μπορεί να βρεθεί ότι μέσα συντηρήστε τα γεύματα, που καταψύχονται και τα empacadas. Διάσημος τσιμπήστε όπως τα chipses, suflés, κ.λπ. Δεν περιέχουν το ιωδιωμένο άλας. Όλα τι προέρχεται από τη θάλασσα ως φύκι και ψάρια περιέχουν πολύ ιώδιο.
Η κανονική απαίτηση ιωδίου στους ενηλίκους είναι 150 μικρογραμμαρίων στην ημέρα. Οι έγκυες γυναίκες πρέπει να αυξήσουν την κατανάλωση 200 έως 300 μικρογραμμαρίων στην ημέρα.
Το άλας και η αρτηριακή πίεσή σας.
Ο δεσμός μεταξύ της αλατισμένης και αρτηριακής πίεσης πολύ έχει συζητηθεί στα πρόσφατα έτη. Dos décadas atrás los estudios demostraron que para parar la hipertensión una dieta baja en sodio, baja en grasas, alta en calcio, frutas y vegetales tiene directo impacto en bajar los niveles de la presión arterial.
Pero un estudio realizado el año pasado cambio este veredicto e indica que el consumo de sodio no afectaba la presión arterial, sino eran otros como vitaminas y minerales. En fin, los nuevos estudios nos demuestran que eliminar el sodio nos ayuda a mejorar nuestra presión arterial. Un estudio a las personas entre 40 y 50 años que comenzaron a bajar el sodio en sus dietas notaron una gran diferencia. Otra teoría es que la gente se vuelve más sensible a la sal a medida que va envejeciendo.
Tenemos muchas teorías, pero te dejamos en claro que la sal yodada no debe ser eliminada completamente, pero la sal corriente si provoca muchos problemas de salud.
Articulos relacionados
- Dietas Famosas que Ayudan a las Personas Hipertensas
- El Consumo Excesivo de Café durante el Embarazo Entraña Riesgos de Aborto
- Acido Fólico: una Vitamina que Requiere Mayor Atención
- Hipertensión en el Embarazo
- Vitamina E Puede Ayudar a Personas Mayores a Mantenerse en Forma
















